Met deze eenvoudige oefening ben je in no-time van buik en rugvet af!

Wist je dat je met een simpele oefening het strandlichaam kunt krijgen, waar je altijd van gedroomd hebt? Met een simpele oefening kan deze droom werkelijkheid worden. Het enige wat je hoeft te doen, is 4 minuten per dag aan je lichaam werken. Je zult na 28 dagen een grote verbetering zien. Geen vet, geen slappe armen en geen love handles.

Ooit gehoord van de plank challenge? Het versterkt je lichaamskern en verbetert je uithoudingsvermogen. Begin met 20-45 seconden en werk toe naar 3-4 minuten. Dat is alles!

De plank is een full body workout en richt zich op alle spiergroepen in het lichaam.

De plank challenge

Houd de plank positie in de eerste twee dagen voor 20 seconden vast. Hou het 30 seconden vast op dag 3 en 4, en 40 seconden op dag 5.

Dag 6 is een rustdag. Voeg nog 5 seconden toe op dag 7 en 8. Houd de positie in de daaropvolgende dagen een minuut vast.

Op dag 12 zou je de plank voor 90 seconden vast moeten kunnen houden. Neem een rustdag.

Houd de plankpositie 90 seconden vast op dag 14 en 15 en houd het 2 minuten vol op de volgende twee dagen.

Op dag 18 hou je de plankpositie 150 seconden vast. Neem daarna een rustdag. Doe de plank weer voor 150 seconden in de daaropvolgende 2 dagen en probeer het 180 seconden vol te houden op dag 22 en 23. Ga voor 210 seconden op dag 24. Neem een rustdag en houd de positie 210 seconden vol op dag 26.

Probeer het 240 seconden vol te houden op dag 27 en hou het zo lang mogelijk vol op dag 28.

Voer de plank op de juiste manier uit, en de resultaten zullen je verrassen. Geniet van je nieuwe lichaam!

https://youtu.be/ucDYvYPcFQY